Ervaringen van klanten
Wij kunnen je vertellen hoe we te werk gaan, welke kennis we in huis hebben en hoe belangrijk we het vinden om goed met onze klanten te communiceren. Maar onze klanten kunnen je dat nog veel beter zélf vertellen. Lees een aantal klantervaringen met Webmine.
Open communicatie
We nemen onze klanten voor, tijdens en na het ontwikkeltraject mee in iedere stap. Dat doen we om te zorgen dat je een goed zicht hebt op de voortgang van het project. Zo kun je waar nodig tijdig nieuwe wensen doorgeven en direct bijsturen.
Daarnaast hanteren wij een open communicatiestijl. Je mag er op rekeneen dat we je eerlijk adviseren. Zo weet je tenminste echt waar je aan toe bent. Bij Webmine kom je niet voor verassingen te staan.
Romer (TopiaTeam)
“Webmine en TopiaTeam willen beiden het mooiste product maken, dat bindt ons. Kwaliteit staat altijd voorop.”
Maatwerk
Iedere opdrachtgever en ieder project is anders. We leveren maatwerk en doen wat nodig is om te zorgen dat we samen het project succesvol afronden. Korte lijnen, snel schakelen en heldere communicatie zijn voor ons daarbij heel belangrijk.
Onze klanten staan centraal
Wij houden van uitdagingen waarbij we voelen dat we echt een verschil kunnen maken. Voor de opdrachtgever én voor eindgebruikers. Dat inspireert ons. Bij zulke projecten willen we het uiterste uit onszelf en de klant halen. Dat blijven we doen, ook als het project afgerond is, want we streven naar een duurzame samenwerking.
Heb je vragen over het ontwikkelen van een webapplicatie of een mobiele app? We denken graag met je mee.
Neem contact opBen je benieuwd hoe het ontwikkelen van software gaat? We nemen je mee door de vijf fasen van het ontwikkeltraject bij Webmine.